kinder

راهکارهای طلایی برای حفظ سلامت کودکان، و پیشگیری از ابتلای کودکان به کرونا

 راهکارهای طلایی برای حفظ سلامت کودکان، و پیشگیری از ابتلای کودکان به کرونا

از دادن نوشابه‌های شیرین به خصوص نوشابه های گازدار، فست‌فودها، تنقلات، انواع کیک‌ها، کلوچه شکلات‌های مختلف و همه موادی که عمدتاً قند ساده هستند، به فرزندان خودداری شود. قند ساده عارضه بیماری را برای کودکان بیشتر می‌کند.

 به مصرف میوه و سبزیجات بیشتر از قبل باید توجه داشته باشیم. این که فقط با لیموشیرین و لیموترش ویتامین C دریافت می‌کنیم، کافی نیست بلکه همه میوه‌ها از ویتامین C برخوردارند.

 موز، آلو، زردآلو و سبزیجاتی مثل اسفناج، جعفری

 سبوس گندم، هویج، کدو حلوایی، گوجه فرنگی و سیب زمینی برای تامین پتاسیم مورد نیاز روزانه  بدن توصیه می‌شوند.

 وعده غذایی کوچک و کم‌حجم در طول روز باید مصرف شود.

  بهترین منابع پروتئین برای کودکان انواع گوشت، انواع حبوبات،  تخم مرغ، انواع لبنیات پاستوریزه و انواع آجیل‌های کم‌نمک یا بدون نمک است.

  کودکان زیر دو سال باید مکمل‌ها را طبق پروتکل خود دریافت و از تولد تا دو سالگی، روزی ۱۵۰۰ واحد ویتامین A و ۴۰۰ واحد ویتامین D مصرف کنند.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضویت در خبر نامه

برای عضویت کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

تمامی حقوق این سایت برای شرکت کیندر محفوظ می باشد

طراحی و میزبانی توسط پارس پژوهان